MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

EFEKTYWNEA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.

Program szkolenia:

  1. ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA 

2.KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

3.KSZTAŁTOWANIE I BUDOWANIE WIZERUNKU SPRZEDAWCY

4. ANALIZA POTRZEB KLIENTA

5. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM

6.PROFESJONALNA KORESPONDENCJA E-MAIL

7. KIERUNKI KOMUNIKACJI

8. NARZĘDZIE KONTROLI ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ

9. ETAPY STRUKTURY ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ

10. TECHNIKI SPRZEDAŻY

11. JĘZYK KORZYŚCI CZYLI MOCNE POZYTYWNE ZWROTY

12. SCHEMAT ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ

CECHA – KORZYŚĆ – WYOBRAŻENIE

13. CZYM SĄ OBIEKCJĘ I JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ

14. FINALIZACJA SPRZEDAŻY

Cel szkolenia

Celem warsztatów jest podniesienie kompetencji i umiejętności pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi z uwzględnieniem panowania nad stresem oraz poznanie skutecznych technik sprzedaży wraz z umiejętnościami reagowania na emocje Klienta. Podczas warsztatów Uczestnicy zapoznają się z mechanizmami decydującymi o zachowaniu klienta, metodami wywierania wpływu na podejmowanie decyzji, sposobami kształtowania odpowiedniego wizerunku firmy obsługującej klient.

Certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia

Informacje organizacyjne

2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi

Informacje podstawowe

Cena: 3500 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Krystian Marczak